Fotografia de eveniment corporate – Arta de a exprima profesionalismul
  • 04
  • 06

Evenimentele corporate, de tipul conferințelor, prezentărilor, dar și mai relaxatelor team building-uri sunt ocazii pe care marile companii doresc să le păstreze imortalizate și care ajung să facă parte din personalitatea acestora. De multe ori, imaginile din timpul acestor evenimente ajung să facă parte din broșurile de prezentare ale corporațiilor și să reprezinte brand-ul acestora. Toată lumea a văzut fotografii cu Steve Jobs prezentând primele sale produse. Acele imagini au devenit iconice pentru Apple și au ajuns atât de cunoscute, încât publicul le asociază cu gigantul american din IT într-o fracțiune de secundă.
Este lesne de înțeles de ce fotografia corporate trebuie să aducă un nivel de calitate cu totul deosebit, iar orice detaliu care scapă fotografului poate să aducă prejudicii grave companiei care l-a contractat. De la calitatea tehnică la atenția la detaliu, fotografiile de eveniment corporate sunt menite să exprime vizual identitatea companiei. Uneori, trebuie să privești cu lupa asupra unui cadru, pentru că un simplu căscat din partea unui membru al publicului poate să transforme o imagine a profesionalismului într-o caricatură ce lovește grav în imaginea afacerii. Este adevărat, reclamă negativă nu există, însă în acest mediu exigențele sunt mai înalte ca oriunde în altă parte.
Dacă vine vorba de evenimente mai puțin formale, lucrurile nu sunt cu mult mai relaxate. Fotografiile din team building-uri, dacă ajung publice, trebuie să arate oameni care se relaxează, care sunt fericiți împreună, dar care nu întrec măsura cu distracția. Imaginea unei companii va fi lezată dacă într-un fundal apar câțiva oameni atinși puțin cam mult de aburii alcoolului sau, cel mai rău, care lucrează, ca să aibă grijă să respecte un deadline. Fotograful va trebui să acorde o atenție sporită acestor detalii, mai ales că majoritatea marilor corporații transmit ideea că îmbină munca și distracția într-o proporție ideală pentru angajații lor.
Aceste provocări apar mereu în viața view unui fotograf, iar profesionalismul acestuia se vede tocmai în abilitatea sa de a face față acestora. De la declanșare la postprocesare, fiecare etapă a muncii de fotograf de evenimente corporate presupune atenție, grijă și profesionalism, pentru a putea livra rezultate de cea mai bună calitate clienților săi corporate.

Alte noutăți
  • 1 aug. 2018
  • 0
Fotografiile de calitate pe care le vezi pe Internet, pe marile panouri publicitare sau la televizor îți par atât de realiste și de clare, încât...
  • 18 iun. 2018
  • 0
Team building-urile sunt ocazii rare când poți sta alături de colegii tăi, alături de care, de obicei, muncești din greu, fără să ai grija deadline-urilor...
  • 2 iul. 2018
  • 0
În orice companie, training-urile sunt modul prin care angajații se familiarizează cu job-urile lor, cu atribuțiile și responsabilitățile pe care le au și cu schimbarea...